نوشته شده توسط : sibesalamati

آموزش طرز تهیه یک تیرامیسو ساده گرداوری شد

آموزش طرز تهیه یک تیرامیسو ساده

 

تیرامیسو به دلیل شیرینی مناسب در داخل خود معمولا در یک وعده ی غذایی به عنوان دسر و پس از غذا مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا تأثیر خوبی بر روی هضم غذا می گذارد. از طرفی به دلیل وجود مواد مناسب و در اندازه های مشخص با خاصیت سیرکنندگی همراه نبوده و تنها برای به پایان رسیدن وعده ی شام یا ناهار در یک مهمانی مصرف خواهد شد. یکی از روش های آماده سازی تیرامیسو در ارتباط با تیرامیسو ساده می باشد.

برای تهیه ی تیرامیسو ساده شما می توانید سه عدد تخم مرغ را برای تعداد چهار یا شش نفر در نظر داشته باشید. این زرده ها را به خوبی هم بزنید نباید کوچکترین حالت زردرنگی از زرده های تخم مرغ در این مخلوط دیده شود. پس از آن می توانید یک قاشق چایخوری از وانیل را با کمی پودر قند مخلوط نمایید. بهتر است تا این ترکیب بر روی حرارت مستقیم قرار نداشته باشد زیرا به سرعت ته می گیرد تنها راه کار برای کمی گرم کردن مخلوط استفاده از حرارت آب کتری خواهد بود. حدود یک ربع زمان بدهید تا به خوبی مخلوط شوند.

در ظرفی دیگر که به راحتی قابل شست و شو باشد می توانید از مخلوط کردن خامه در حدود یک پیمانه به همراه پودر قند استفاده نمایید. این دو را به خوبی هم بزنید. خامه های فرم گرفته معمولا بهترین نوع خامه به شمار می رود. خامه نباید به همان حالت رقیق وجود داشته باشد بلکه برای قرار گرفتن در ترکیب تیرامیسو ساده نیاز است تا کمی سفت تر شود.

 می توانید در ظرفی جداگانه پنیر خامه ای را به میزان دو بسته از پنیرهای کوچک به همراه کمی پودر قند هم بزنید. این ترکیب باید به اندازه ای هم زده شود تا حالت غلظت و سفتی آن حفظ شودو به راحتی در لابه لای بیسکوئیت ها قرار داشته باشد. معمولا اگر پنیر خامه ای رقیق باشد این حالت به بیسکوئیت ها هم منتقل می شود و در نتیجه منجربه از هم گسیختگی و بی نظمی در شکل ظاهری تیرامیسو خواهد بود.حالا ترکیب این سه ظرف را به یک ظرف منتقل کنید و به خوبی با یکدیگر هم بزنید.

در مرحله ی بعدی باید بیسکوئیت را در قهوه ی سرد شده فرو ببرید. اما کافی است تنها یک سطح از آن فرو برود. بنابراین حدود یک لیوان آب را با یک قاشق از قهوه بر روی گاز قرار دهید تا به خوبی جوش بخورید. زمان طلایی برای حاضر شدن قهوه زمانی است که حالت کفی بر روی آن پدیدار شود. به یاد داشته باشید که این قهوه باید سرد شود و سپس بیسکوئیت ها را در داخل آن فرو ببرید زیرا در غیر این صورت پس از فرو بردن بیسکوئیت شما نرم شده و از بین خواهد رفت. بیسکوئیت های متنوعی برای این کار وجود دارد که لیدی فینگر بهترین نوع آن است. تیرامیسو ساده برای داشتن طعم بهتر نیاز به زمانی بین پنج تا شش ساعت دارد تا به خوبی جا افتد.

 

بیشتر بخوانید: دسر تیرامیسو با تی تاپ

بیشتر بخوانید: طرز تهیه تیرامیسو



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sibesalamati

ارزان ترین دسر تیرامیسو با تی تاپ گرداوری شد

ارزان ترین دسر تیرامیسو با تی تاپ

 

در تهیه ی انواع غذا صرفه جویی در هزینه ها از اولویت بالایی برخوردار می باشد. خانم های عزیز با این نوع از صرفه جویی ها به وفور مواجه شده اند ، بنابراین کم هزینه ترین غذاها را برای وعده های غذایی خود انتخاب می نمایند. دسر تیرامیسو هم یکی از ارزان ترین و کم هزینه ترین دسرها به شمار می رود اما می توان به اندکی تغییر این هزینه ها را بسیار کاهش داد. یکی از روشها استفاده از روش تهیه تیرامیسو با تی تاپ می باشد.

برای تهیه ی تیرامیسو نیاز است تا شما از یک ماده همانند بیسکوئیت برای لایه های مختلف این کیک بهره ببرید. انواع مختلفی از بیسکوئیت ها وجود دارد اما استفاده از تی تاپ روشی نو برای این دسر به شمار می رود. برای آنکه ظاهری کیک مانند به تیرامیسو بدهید نیاز است تا در حدود ده تی تاپ را خریداری نمایید. روش تهیه ی تیرامیسو همانند سایر انواع آن می باشد. یعنی شما در ابتدا پنیر خامه ای را با پودر شکر مخلوط می کنید ، سپس خامه را به این ترکیب اضافه می کنید و با هم زن به خوبی هم می زنید تا به ترکیب سفتی تبدیل شود. پس از آن در صورت نیاز می توانید از وانیل در این ترکیب استفاده نمایید.

در ابتدا هر تی تاپ خود را به دو قسمت تقسیم کنید و قسمت انتهایی ظرف خود را با استفاده از تی تاپ پر کنید. سپس بر روی آن لایه ای از ترکیب خامه ای خود را اضافه نمایید. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید از قهوه ی سرد بر روی این خامه استفاده نمایید تا طعمی متفاوت تر را به تیرامیسو با تی تاپ خود بدهید . اما در زمان ریختن قهوه باید توجه داشته باشید که این میزان بیش از اندازه نباشد زیرا در این صورت تی تاپ های شما به صورت له شده در خواهد آمد.

‎‎پس از تهیه ی لایه های مختلف دسر تیرامیسو با تی تاپ نیاز است تا این دسر خوشمزه را در حدود هشت ساعت در یخچال قرار دهید. بنابراین نیاز است تا شما در حدود هشت ساعت پیش از زمان ناهار یا شام خود این دسر خوشمزه را تهیه نموده و تنها در زمان سرو این وعده ها دسر خوشمزه ی خود را بر روی میز بیاورید. به دلیل خوشمزه بودن دسر تیرامیسو با تی تاپ حتی به عنوان یک میان وعده در روزهای سرد سال با یک چای قابل مصرف می باشد.

 

بیشتر بخوانید: تیرامیسو ساده

بیشتر بخوانید: طرز تهیه تیرامیسو



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1396 | نظرات ()